reklama

I tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem,či šťastný je deň..možno vánok sa dravšie odrel,previazal mi pramene nadšením..Prizrie sa reku,bledej tej figúrke.Popadne,opáči si šticu,ovládne val molekúl a vydávi pigmentu svoje vnútro.Bezbolestne páli...a ja len čučím do diaľav,chcem ho počúvať,nech len sa vkradne a skonzumuje si z tela pár škrabancov a rýh...Našiel si tuláka,priateľa...scestného pocestného v dusivej hodinke.Ehh.. je mokrý a ufúkaný,beťár jeden..až ostrým korením ma pasuje.Už veľakrát ma pýtal,vrávoral,čarodejné kliatbičky vmýval do mňa.Počuj,krehkosťou mágie ma nadájaš...Dočasne s ním umieram..vo výparoch dúh budúcich.

Mário Koňušík

Mário Koňušík

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tak na pol človek.. Zoznam autorových rubrík:  PokusySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu