reklama

Utorok trinásteho

Je utorok trinásteho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

čpím v celetiesnivej,pochmúrnej truhliciv tieňoch jej stiensú všademilióny betónových kreatúrniet plamienka,čo by ma rozsvietilrozžhavil sietnicu oka.V impériu zrohovatených myšlienokpočuť triašku v bezvládi tichakvapká a chechtá sa v bubienoknie...sú to zvony,zvončekyich priebojný hlaszďaleka ma trápiauž šumia...a ja padám...spráchnivený...škrupinka,obal vo výkriku zohavený svojou podstatou.Rozšafárený orgánpazvuk lapača dušíkrôčik po krôčikutancujem s anjelmiaby som ich nerozbilsvojou vôňou človečoumakrá červene berú mizo mňa,z vnútra...cupitám si v agóniislza...prach ju omínaniekedy diamantovo pestrádnes rozbitá o priepasť.Tu blúdi tiché rameno mojej dušedúha zohavená temperombojí sa...až príližutorka trinásteho.

Mário Koňušík

Mário Koňušík

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tak na pol človek.. Zoznam autorových rubrík:  PokusySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu